hejhejhej hemskt mycket hej

asså har verkligen inte tid att skriva i den här satans bloggen.
har dessutom inga bilder eftersom att johan snott min kamera...
- nå kan berätta lite som hänt,


Lördag - for vi ut til tirro & hankko på kvällen och drack några
feeling öl. hade det kul med alla super duper bra människor.
satt i åskan under ett parasoll och myste (var skit rädd)
bastade och åkte mot stan vid 6 på morgonen, väckte johan
och så satt han och käka frukost och vi fylle käk ;) hahaaaa...


Söndag - var och käka på Milano med dennis d.m hanna o kenny :)
chillade hos dennis och sen mot kvällen for vi till betty å kolla film! :D


Måndag(igår) - jobbade som vanligt, målade, sprang på ikea med
dennis o mackan (dom var mer intresserade av att springa på ikea
än jag, bläääää) satt ett tag hos mackan och sen hem och duscha
och sen sovit.

Tisdag - jobbat som jag kommer göra till skolan börjar, men jag
trivs skit bra där! :D . nå målat sen när jag kommit hem,
duschat varit på ica med johan, promenerat med d.m
och nu iväg och fiska med hanna o lina kanske också skulle
kommaaaa!!! :D yeyyyy hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0