in my life it will always move on

asså jag vill typ utomlands!! är grymt sugen på att åka, och det kommer att bli av! det vet jag.

nåh somnade snabbt som fan igår, var lite små trött. vaknat idag vid 10 och käkat frulle tänkte börja måla men kollade ut och det såg ut som att det skulle börja regna.. nåh lina och jeppe kom helt plötsligt och invadera så har vi kollat lite resor osv :) kingggg! nåh vad mer, det har inte börjat regna.. och orkar inte börja måla för har nyss duschat så sen måste jag fan duscha igen, och jag hatar att duscha!! så jävla jobbigt. hahah. får väl ta och måla imorgon istället och då jävlar ska jag bli klar! ;)

nå vet inte riktigt vad jag ska göra just nu.. börjar bli lite hungrig. blir väl kanske att fara ut till stugan idag om man inte hittar på nå vettigt att göööööra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0