jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder

hejhejhej hemskt mycket hej igen.
hanna och kenny kom och plockade upp mig hemifrån,
tog mitt pick&pack (metspö&mask) och for vidare
till nikkala, lina kom dit :)
men vi fick ingen firre så vi
hoppa i rally audin
och for till salmis och suttit där och metat
i fleera timmar, fick mig 4fiskar, årkade aldrig byta mask sen :D
olof kom förbi och så hoppade hon i rally audin och så
har vi varit på shell och pissinfooo.
nu hemma i sängen, och ska verkligen soooova, eller först
röka när johan säger till , sen sova :))
allting uppskattas så mycket mer när man inte sett
varandra på ett tag. åh happy face, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0