rolling in the deep

har inte riktigt haft tid att blogga, men dagarna rullar då på som vanligt. och jag har börjat måla här hemma (staketet), kan då säga att det är fan pain. nä men min rygg är skit, och sitter fan hukad i flera timmar.. skulle göra allt för en bra rygg och nacke.. det har fan gått 3år sen vi krockade och det är fortfarande inte bra!! arg som satan. nå igår på kvällen satt jag och dennis hos hans moster och hade det treeeevliiiigt :) idag så ska vi på golden flower och äta jag och dennis och anna å hela gänget. blir nog kul. är redan hungrig så ska nog gå och äta några ballerina kakor!  - fy fan vilka minnen jag&jenna har med ballerina kakor. hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0