söndag

helgen har varit bra.
fredag blev det lite dricka as usual.........
nä men hade fan skit kul, vi var hos utti 
och sen vicko och där var det mega kul :)
lördag alltså igår, var och åt med dennis jonte
mackan markus o paulina :) treeevligt.
var och snurra med markys, hem och sola
och så iväg med dennis o jinte på stan.
fixade mig lite smått och så landade vi hos dennis
mamma och där var halva släkten och
måånga andra också.
var sen på turne med d.m sen hem och sova.
jävligt skönt att jag inte drack igår, är stolt över
mig själv. ha-ha...
vette fan vad man ska göra nu.
nu har johan kommit hem så får äntligen hem
min kaaaameraaaaaaa. så man kan ta lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0