pictures has a much better meaning than words


hejhejhejhejheeej
asså guuud vilken bra midsommar helg jag har haft!
Fredag - fick mig ingen midsommar middag så stekte mig lite hamburgare.. jag dennis utti åkte ut till hankko och där var det fest, satt där ett litet tag och for vidare mot tornefurö, druckit där några timmar och sen farit till några andra ställen och festa! nä men verkligen en lyckad kväll!

























Lördag -
steg upp och så for vi till bakis gänget hos huhtas, var där några timmar, tog med mig olof och utti så for vi till stugan och käka sen stan ensväng :)


kom tillbaks till stugan igen och for vidare till korppi och festa, midsommar händer bara en gång om året så ibland får man väl slå till lite också! :) har väl gått och lagt mig varje dag när det är soluppgång ;) haha.







Söndag -
åkt till stan, käkat pizza, och umgåtts med kenny hanna markus betty thilda emil anton, metat under seskisbron och druckit kaffe, det var hela midsommarhelgen det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0