midsommar

hejhejhej
Onsdag - for jag på kvällen med kenny hanna lina till kalix och bowla och det var skit kul, vi fick till och med en extra timme gratis ! stack till stan och så var vi ett tag hos kenny, åkte runt stan ett tag och så hem till dennis och sova.
Torsdag - lite halvt sliten så där, inte nå farligt men det var bara lite på morgonen, jobbade som vanligt och for sen till station och satt där från typ 1-5 och hade jävligt trevligt med alla fina människor! :)
jag och dennis bestämde oss för att fara till stugan, for dit och lämna grejerna, for till bettan och drack kaffe osv :)
och så metade vi, fick iallafall två fiskar, betty snodde alla mina :(. Efter det for vi till thilda och emil och d.m var också där, grillade korv och bastade :)) sen åkte jag och dennis till stugan och käka godis och mysa :)
jäävligt bra dag!!
Fredag(idag) - har inte hunnit göra så värst mycket, kommit från stugan och sitter nu hos dennis och ska sen tillbaka till stugan och fira midsommar!
Ha en bra midsommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0