sommartider

- hej. igår så var jag hemma med betty och så
for vi till ica och köpte grillsaker, åt en mjukglass
hämta metspön och for och meta i riekkola.

betty stackarn fick ingen fisk men jag fick fyra! :D
nå sen kom det lite mer folk och hade det
trevligt och grillade
:) i like it.
sen åkte vi runt staden lite jag och lina med dennis
och sen var det hem och kolla film och sova :)

- idag har jag fan soovit länge. eller till 11,
vaknade kl8 och var skit trött men ossi
skulle ut, sen tog jag honom bredvid min kudde
och så slagga vi några tim till
:)
hehe.
- har nyss cyklat till ica och handlat lite mat
hit hem, det var jävligt billig köttfärs på ica :)
nå nu ska jag typ sitta i solen. haista! :)

några bilder från fredag :)






och en bild på d.m när han posár :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0