wrist to wrist , toe to toe , lips that felt just like the inside of a rose

hallå :)
fredag kväll spelade vi kubb i granis,
det var kul men vi förlorade varje gång och det var
skit kallt så alla for därifrån, jag betty dennis o markus
for till shell och käka korv och sen hem till mig
och kolla scream4. var väl lika dålig som alla andra scream
haha.
nå har vaknat efter 9 idag, duschat, ätit frukost
och varit och fixat lite öl och sånt till ikväll :)
har lust att fara och jogga men orkar fan inte
duscha igen.. haha, det är jobbigt!
- och det är nå konstigt med mitt huvud..
har haft det sen onsdag och det blir bara
värre och värre för varje dag som går.
det känns som att jag har ett tryck i skallen.
äh svårt och förklara hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0