solen gör mig glad

hejjsan.
hade fel med det där om vädret att det skulle regna
i 1 vecka bla.. solen har stekt, och vi har stekt.
riktigt bra väder.
vi vaknade vid8 det var mulet och vi blev neggo.
men direkt efter frukosten kom solen fram,
så det blev och åka till beachen.
här i ao nang så måste man åka båt till stränder
för det finns ingen bra strand här.
så nu har vi legat där i ja.. nästan 5timmar.
skönt. oj förlåt skrev just att det inte regnar
men nu börja det regna..
oops.
nå bra att det inte regna under dan iallafall.
fan vad jag skriver om vädret.
nå annars har vi det många pra.
och det blir nog och fara på massage idag, och
imorgon blir det nog att fara till stränder
med speedboat! :)
niiice.
och ja jag saknar min fina pojkvän där hemma.
mer har jag inte och säga.
hejdå! :)

snodd av lina :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0