sweet home

hejjjj.
nu är det tisdag, jag kom hem till dennis
nångång vid halv11. fan vad kul det var
och träffa honom :))

vi for hem till mig satt där ett tag,
men sen for vi tillbaka till dennis.
nå har vaknat idag vid6 pigg som fan!
klockan var ju ändå 12 på dagen i thai.
var vaken 24timmar i sträck igår.
man var väl lite små sliiiten.
- och har också fått världens svullnader i ansiktet.
jag och lina har haft så kall ac så är helt svullen
men igår på morgonen var det fan värre.
fick också träffa en sjuksköterska på flygplatsen
oså fick jag medicin men inte hjälpte de så
jätte mycket, så måste fara idag på min håtimme
till läkarn och få nånting så det här försvinner

jag ser ut som en köttbulle.
hahaha
hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0