you can have it all

söndag var en äkta chill dag.
satt hos dennis hela dan,
tankade en film, och så åkte vi till seskis till
B&A och kollade film, godis och mys.
vi kollade , the green hornet.
kolla den. den var fan häftig!
och ganska rolig. den där bilen vill jag ha!
haha.
nå sen blev det sova.
har haft en sovmorgon idag till 13.15
vaknat vid9 och bara legat på soffan hos dennis.
sitter nu i skolan, har två lektioner.
sen blir det hem.
- pappa har åkt idag till pajala som vanligt.
- mamma åker imorgon till norge och är borta några
dagar.. så det blir och vara med hunden.
men skönt och vara ensam hemma.
nu har jag inte tid längre ha det bra.

* fan jag har glömt och lägga lite andra bilder
från thaikko, får väl lägga idag om jag har tid.
*sen måste jag lägga lite bilder från helgens bravader.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0