You got me feeling high and I can't step off the cloud, I wouldn't wanna have it any other way.

hej.
måndag var en riktig slö dag.
okej, inte så där jätte slö ändå.
efter skolan traskade jag hem, satt hemma åt middag.
for och mötte dennis med oskar, gick hem till mig sen.
sen for vi och promenera, gick till mackans verksta
satt där nån tim. traskade lite runt stan och sen
till dennis. sen blev det loda där ett tag.
sen hem och så blev båda lite små hypra.
haha kul och bli övertrött.
-nå ny dag idag som vanligt, man hänger ju knappt
med snart. nå tisdag iallafall.
hoppade på min bike till skolan, har haft 3lektioner.
sitter nu hemma igen, och väntar på att jag
börjar och det är om 2 och enhalvtimme..
älskar tisdagar. blä. jobbigt med 3ochenhalvtimmas
hålis...
äh nu orkar jag inte skriva.
haista.

så här kan man också se ut ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0