sometimes words can really hurt

asså igår så var jag hemma vid 3 kollade om det
fanns nå träning och jo det fanns halv4.
snacka om att det blev stressigt, bytte om snabbt
och hoppade på cykeln
och jag tränar ju i torne
vid LIDL men jag hann det tog en kvart och trött
var jag, nå skönt med zumba iallafall.
for hem och där höll betty johan och anton på
att grilla kött, såg ganska frestande ut.
- sen blev det att inviga en mjukglass på frasses
sen station och sen sova typ :)

har haft två lektioner idag, börjat halv11 igen
haft sovmorgon hela veckan (Y)
har två lektioner kvar, sen blir det och stressa
igen. ska fara på zumba toning skit kul!
och sen blir det Pirates och caribbean 3D.
KING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0