Took my life from negative to positive and now you all know that, so tonight let's enjoy life

hallå.
hade mega lång skoldag idag.. helt slut.
nä men hade från halv12-tio i 12.
vi hade typ ett litet prov. det gick ganska bra.
-har varit efter skolan till rajalla och köpt mig
en maxiklänning
till bröllopet imorgon och sen
kan jag ju ha den annars också nu på sommaren :))

pappa kom och hämta mig från dennis så for
jag hem och hämta praktiklappen -> skolan
och sen traskat hem, sitter hemma nu och
är taggad till tusen till halv4 för då ska jag
på zumba
, pada pa pa paaa.. i'm lovin it.
har inte mer att säga just nu för tillfället,
ska nog gå och sätta mig i solen ett tag.
så här ser den ut :)

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0