halloween pics

igår efter skolan for jag lina julle o majso å fika på ikea :))
det var trevligt. så var vi på några affärer också.
- körde sen, och det gick bra.

käkade sen middag, promenerade nästan 1tim med oskar.
for till dennis och städade, så snacka om att det är rent
och fint där nu =)


efter det for jag till station, och satan jag och betty var lite
hyprooooo. garvade i flera timmar, och flummade,

och råkade härja lite på ica också ;D
haha det var kul.


ska börja fixa mig på ett tag och kanske fara mot skolan
börjar först 1 men har vaknat redan vid 8 och är extremt
uttråkad.

bilder från halloweeeeennniiii

















det var de flesta bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0