nu är det slut på det roliga

halva veckan gått , reeeedaaan.

ja igår hade vi öppet hus på t-skolan så vi var där och
sålde våra korgar. redan på dan när vi var där så fick
vi kunder,
så det var bara och fara å hämta mer ingredienser
och fara hem å baka....
snacka om att man var less
på två dagar bakade jag typ 70 lussebullar,
60 julstjärnor, 30 smörkrämsbullar, 60 kanelbullar....

hohoo säger jag bara. men jag och lina fick sålt alla korgar
och vi hade 9 st
. det var skit bra!

- efter det for jag å lina till station ett tag :)
sen släppte hon hem mig, och så skrev jag klart engelska uppsatsen
och nu ska jag snart till skolan och fixa lite med finskan,
å skriva klart svenska rapporten :)
och så börjar jag först lektion kvart i 12.
hejdååååå =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0