Tisdag =)

kan ni fatta hur mycket jag lyckades åstadkomma igår.
helt sjukt. efter skolan for jag hem, plockade lite recept,
lina plocka upp mig så var vi å stor handla, vi var öööverallt.
- så for jag hem, och så bakade jag ca 50 lussebullar,
ca 40 kanelbullar och ungefär 30 såna här marsanbullar "typ som wienerbröd".
- och så har jag bara två sidor kvar av min rapport.

- det känns som att man har lättat lite på trycket så idag ska
jag och lina bara göra julstjärnor. sen är vi redo för att
sälja på t-skolan idag :) det är nå öppet hus för elever
och föräldrar.... bla bla.

förresten så säljer vi korgar med bakelser i,
som man antingen kan köpa åt sig själv eller ge till någon annan
i "gåva" typ. ifall nån är intresserad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0