We got nothing to do, but when I look at you I see something that I know and love

helgen är över igen... hur kan det alltid gå så fort.
det var en kul resa, och hög som ett hus har jag varit.
inte hög, men har typ inte fattat nånting.
- dom andra stack på krogen och jag for till johan å
kolla tv , sen däckade jag dit. johan å emil kom och så
hade dom med sig max mat. det satt fint så där på morgon kvisten ;p

söndag igår, mådde inte alls dåligt.
kollade bara tv med trollen , for å käka på torgkalles med
dennis å markys, sen bunkra jag ner mig igen.

idag måndag. har sovit nå otroligt dåligt igen.
förstår inte varför jag fått såna jävla sömn problem,
nå skit samma. börjar först kvar över 12.
men sitter ändå redan i skolan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0