det finns bara en av oss

hallååååå det är fan helg . woop!

eller fick redan helg igår då.
på tal om igår, så var det en riktigt chillig dag.
efter skolan for jag ut på stadet med lina o fanny.
- sen for jag till dennis oså fixade vi käk,
kött, potatisgratäng och sås. det var gott :)
- var och övningskörde med pappa, körde till karsikkoj.
och lite överallt :)
- resten av kvällen så satt jag uppe hos jonte med dennis
och kollade fula/roliga klipp och chillladeeee.

- sen var det hem och ssoooova :D

*nå idag vaknat halv9 när betty råkade ringa fel åt mig.
sagt hejdå till pappa, som ska till stockholm och jaga
i en vecka :) konstig tradition dom har.

- promenerat i 1 och en halv tim, och så har jag hälsat
på lina o jeppe,
är nu hemma och har duschat för ett tag
sen. ska sen och ta en subway mackan med dennis.

och ikväll blir det woop woop :D hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0