en kväll och man är helt slut i två dagar.

ja helt slut. det är jag.
kroppen och huvvet orkar inte med i svängarna.
idag blir det body pump. det ska jag åtminstone
orka med idag!


gårdagen var en riktigt jävla slö dag.
vaknade efter 9. käkade lite frukost,
sen for jag å dennis mot kalle å satt där
ett tag med johan mackan å emil
, vi for å käka sen.
sen låg jag på fåtöljen i flera timmar och slöade mig.
4an gick en film som heter Erin Brockovich,
rekommenderar den.
-drack kaffe i vuono och snacka lite med d.m :)
-köpte lite chips å godis, kollade vampis med j&a :))
- sen kollade vi film hos dennis , wrong turn 4.
ettan har alltid varit bäst.

nä fy fan, nu ska jag kolla senaste avsnittet av dh.
sen bege mig mot anna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0