.

Hallååå!

hade en jätte bra kväll på lördag. det var vindrickande
, fina människor, och tacopaj! yeeej king.

igår då, mådde faktist bra. men klart man var lite trött..
mens värk på det, inte kul!

for på dan med dennis mackan jonte nette o hennes kille på
tk och käka, sen var det godis osv.. och så blev det och kolla
film. han inte se länge, så fick jag mess att man måste å klämma,
kände mig inte så där motiverad för det. men sen blev det bättre :)
kom hem nångång vid11. så var det dusch och sova.

vaknat idag vid 8, fixat mig fart till skolan
och suttit här hela dan och gjort keynote, kommit en bra bit iallafall.
börjar min första och sista lektion på en halv timme, yeyeeee!
haregött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0