FREDAG!



haha man kan ha kul för dig själv också.
what to say, what to do?

igår så innan jag for och klämde käkade jag på frasses
med dennis och jonte :)
pappa hämtade mig sen så fick jag köra hem
och lite i stan.
var hemma nångång vid halv11. och så satt jag till 1
med en keynote presentation , inte kul.


nå den gjorde vi bort idag. och sitigit upp 6 och simmat , såå skönt!
skulle vart kul om man hade några morgon pigga vänner som skulle
vela följa med
=D  har haft skola till halv1 idag.
höstlov på det , livet är greaaat! bara man ska hitta på
nått att göra nu.
blir nog ett plugg lov för min del!

jaha vad ska man hitta på nu då? kanske kolla lite jersey shore.
och chilla tills jag får middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0