i hope you don't mind

hejjsjjjsanananjanjnajna.

igår kände jag mig riktigt duktig.

var först efter skolan och power walkish i en tim! =)
sen direkt efter det var jag en halv tim och
promenera med osssiii :)
. det satt bra.
fast sen på kvällen så for jag o dennis & kolla vampis
hos J&A
och då vräkte jag i mig enmassa ostbågar så jag mådde
illa hela kvällen... suck. haha!

- for sen och myste på linas soffa och kolla sista avsnittet
hollywood fruar
=)

- sen var det till dennis och kolla nyaste dh.
och sooova.

vaknat idag vid 6 stekt mig två ägg, och simmat 50längder.
gjorde lite annat idag också, än att bara simma längd.
simmade ett tag bara med benen, sen med armarna.
så imorgon lär jag ha en förjävlig träningsvärk.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: carolina

hurtig du ääär!!! :D

2011-10-11 @ 15:00:11
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0