wohohohohooo

tjabbaaaa.

igår gjorde jag faktist mycket,
fikade på nya k . med lina o olof å snackade strunt =))
- satt på station ett tag med dennis olli å sebbe :)
mackan kom dit och så följde jag med honom till seskis
till li och oskar , och där var bettan o fjantz
också :D
fick oss lite go' fika. snackade lite strunt
och så for vi till nikl. hamnen ensväng och jäääävla vad
högt vatten de är. var ju vatten ända upp till den där kanten
på långa bron
. herregyd.
cruisade lite runt, hämtade johan o lite folk osv..
tog en smokie med thilda och tagga dom att åka till stugan
ihelg :))
- sen for jag till Anna och där hade dom just börja
kolla nån irene huss film. och stannade där till 12 typ.
det var ju skit bra!
måste börja kolla nån sån där film , eller falk filmerna.

idag vaknade efter 8 , var lite osäker på när jag skulle å
köra. och det var visst kvar över 8. men som tur var
så han jag just
. och att jag vaknade i "tid"

är hemma nu och gör inte ett skit. ska nog fara
å promenera när det ändå är så fint väder.

och alla sover ju alltid hur länge som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0