you'd better run, better run, faster than my bullet

super bra helg faktist! :D

fredag var det mys pys for på kvällen till betty&anton och
kolla på colombiana, käkade chips, choklad och drack cola :D

den var se värd! :D tyckte den var skit bra!

på lördag vaknade jag och dennis efter 8 nångång.
kokade lite ägg och käka frulle, så for vi till shell köpte
med oss kaffe, så for vi till luleå å shoppa :D
fick med mig lite grejer därifrån ändå :))

fick mig en kofta med luva som jag letat i hundra år :)



det där är såna där sammet leggings eller vad det nu är för tyg ;)

den här jackan kosta 500 kr innan men den var på rea för 150, så
det var fan värt :D

oså fick jag mig en 8848 jacka, såå snygg!
det var typ allt, eller köpte en ring också.
åt på kebabhuset och det var fan gott!!

for sen till stan, hängde med bettan ett tag. så for vi till seskis
och hade "vin kväll" fast jag hade inget vin , inte betty heller ;)
men tog några öl och sen så sov jag och dennis där.
älskar deras soffa!

idag är det söndag, men det drabbar inte mig för vi har ju höst lov!
käkat på tjorran, och är nu hemma ny duschad och fräsch.
ska väl fara och köra så fort pappa kommer hem. hejdååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0