hej

ja några dagar sen.
har inte varken haft lust eller ork.
nå kan berätta lite av helgen.
igår fredag då, var i skolan till 3.
tänkte traska hem, men ångrade mig och gick till dennis
istället och drog på mig mina träningskläder och for å
promenera. for hem sen, åt tacopaaaaj!! namiii :D
och for ensväng till ante, ica, ante och sen gick jag och
fanny till lina, och där har vi kollat idol och ätit godis
chips, pringles, ostbågar, ja allt som går typ.
haha :D
for hem vid 12 nångång :)

idag då. vaknat vid 8, gått nästan en timme med ossi :)
ätit lite ägg och gröt :) och traskat 4tullar, eller joggade
väl mer än vad jag gick. rökt ensväng med dennis å olli :)
och nu ärjag nyduschad, och känner mig uber fräsch
å vill hitta på nått uber kul "nyktert"
ja var väl inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0