I could hold you for a million years to make you feel my love


fyfan vilken natt det varit.

eller har väl sovit tungt, men blivit väckt av allt möjligt
somnade vid 2. sen ringde johan direkt efter och sku prata.. haha.
- nå sen så ringde johans jävla alarmklocka vid halv6 på morgonen
och dom som känner min bror, så sover han tungt som fan.
så pappa har köpt en väckarklocka som skriker så jävla mycket
att till och med jag vaknar av den.
+ att det är en
vibrerare som man lägger i kudden å inte ens av det vaknar han.

- så hade jag en marddröm också inatt fyfan vad hemsk! blev ju jagad satan.
hahaha.
- och somnat om sen, och så klart så har jag ju min lilla mys hund
vid 5 på morgonen väckt mig och vill ut och pissa.
nå sen så har han legat bredvid min kudde ända från 5- kvart i 8
och så börja han härja och hoppa i sängen. fyfan. han är så söt.
nå det var bara att fa ut å promenera med honom.


efter det har jag joggat undistriområdet och runt stan,
tog på samma väg och solade. och ja ... duschat
och nu hitta på nåt.
fan vad långt jobbigt inlägg det blev.
haistalaaaa vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0