SÖNDAG

asså jag hade skit kul igår!
var inte överdriiivet full utan så där perefekt.
kvälle var toppen. jag dennis o mackan for till
micke och där var fille o hans skåne kompis.
sen kom kenny, å sen d.m olli å alla möjliga :))
nå när dom andra stack på krogen så for vi till ragge
(jag d.m olli kenny, olof majso aki)
nå satt där och svamla ett tag.
sen for vi till stan och härja runt lite, och tillslut
plocka vi upp dennis o mikke, oså for vi till max å käka hahah.
där var det fan kul. haha dennis svamla som uta helvete
och så var det nå random killar också , ja fatta ingenting.

ska visa upp mina nya kärlekar jag köpte igår!!

* har sprejat med lite impregneringsmedel därför dom är lite konstig
i färgen just nu.

Kommentarer
Postat av: f

snygga! (Y) :D

2011-09-18 @ 19:06:18
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0