this is my life.

helgen är loppu.
haft en bra helg! :))

fick ju dom där stygnen men käkade lunch och råkade
svälja dom, hahaa.

nå fredag kväll for jag med johan till seskis, och checka
läget i några timmar där :)

lördag vaknade jag efter 5 och for och inventera på öb med
bettan :)
for sen och käka lunch med henne o dennis.
efter det for jag till neistenkangas vid övertorne och hämta
dennis mommo :))
var sen å käka middag hos anna
och efter det begav vi oss till seskarö och festa.
hade det mega roligt, hamnade på eldfesten också!

åkte till stan med en sån där stor bil å så satt vi typ 10pers.
och hade kul! och så åkte jag med johan nån timme :)
osv.

idag då, halvt sliten. kollat tv, så har vi suttit hos jonte å
käka pizza och kolla film.
gått med ossi, duschat,
suttit med johan :) nyss varit på max med dennis kenny
d.m å matti
:) lina kom också nyss förbi ensväng
och nu ska jag gå och sova, eller slå på en film.
godnatt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0