when i'm always running to you

spenderade gårdagen igår med thilda, jag å dennis for till dom och drack kaffe, for sen till ica. släppte av emil. och så for jag och thilda till frasses och checka lina. tänkte att medans vi ändå satt och vänta så var det väl lika att ta en liten strips meny. lina släppte av mig sen hos dennis, sen hem och sova typ :)

vaknat idag lite efter 6. duschat, traskat en lite längre runda med hunden, fixat mig och cyklat till skolan. haft en super rolig håltimma idag på 4tim. och det kommer alla mina torsdagar vara............ får också världens stress över projektarbete...blä. efter skolan for jag och kolla hur det gick för jenni&ante med flytten, och nu hemma och väntar på maaaaat. får se vad man ska göra idag. kanske fara å hälsa på betty. inte för att jag känner henne men. hahah. ska sluta skuma är hungrig, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0