yeye wawa

lyckats fixa mig en header på min blogg men den har inte
vela börja synas riktigt ännu, inte iallafall för mig. nå efter
tpy 3år av bloggande så kanske det var dags att lära sig....
haha fan vad jag suger.

nä men har pluggat som ett as.
- pluggat efter skolan, behövde en paos och for till anna
å där var dennis så  drack kaffe och chilla pilla lite, fick mig också lite
kläder av henne :) så nu ska jag bänka vid
symaskinen nån dag.

for till lina o peppe med dennis och satt där och snacka :D
nu hos dennis och har pluggat ja över 1tim. så behöver en
liten paus innan jag ska kolla trueblood och sen läsa
engång till och sen souva :D
haistallaaaaa vista! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0