you don't see me like I wish you would

yooojooyoyoo.

tänkte ta o uppdatera liiiiite.
måndag satt jag hamnvakt, heeelt själv också! satt i leppi.
det var skrämmande som uta helvette.

tisdag - hade vi prov och ville inte fara dit och göra ett IG.
så ska göra det nu på fredag ( prov i rättskunskap)
jääävligt mkt å plugga pååå.
var trött hela skoldagen, och hyper emellan åt.
kom hem, la på lite serie, pluggade å sen kom betty :)
promenerade lite med hundi.
sen for jag betty dennis till J&A. kollade idol.
och sen bastade jag o demppa boooy <3

öh idag då. börjat 11.45. har haft två lektioner, inte ens det.
har varit på ica och handlat kött o potatis. så idag ska jag göra
lite go' middag hos dännis :)
får se vad som sker sen, måste iallafall pluggisiiisshshs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0