YOU HAVE MY HEART IN YOUR HANDS


har spenderat mina dagar som barnvakt.
har bastat, myst, kollat idol med dennis betty johan o kenny.

igår pluggade jag i typ 2tim efter skolan. det var jobbigt.
- for sen till station med lina olof o fanny, efter det hem o käka.
- cyklade till Lina o jeppe, satt där och chilla och kolla på när
hundarna åt upp olofs cigg :D hahaha! hasch hundar.
nå sen for jag med dennis till hans mamma o hälsa på.
sen till jenni&ante :)) lina kom på en smoke sen var det ssooova.

har haft en lektion nu på morgonen och nu en håltimma till 1.
men ska fördriva tiden med att fara och hålla nellie lite sällskap
och promenera med henne för dom skulle på kurs idag.

.
lina sover som fan tror jag.
och fiket är inte heller öppet. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0