Cause they're the only thing that makes me feel free, that's why

jobbigt hur trött jag är. slut i heeeela kroppen.
slutade jobba kl4, ville ut å promenera men ryggen å knäna strejkar
å vädret strejka också.. gör otroligt ont när jag går. inte bra inte bra.
nå vad mer då, hängt hos jenni och ante med kenny d.m dennis å olli :)
chill, kollat lite tintin med dom.

- hängt på station ett tag också :)
- och hållt lina sällskap och druckit kaffe med henne innan jag slängde
hem henne från jobbet :)

fler saker som inte heller är bra är att min sötnos
inte har så jävla länge kvar... usch :'/
vi tippa att han kanske orkar till hösten
.. min björn.
det har gått alldeles för fort.



<3

Kommentarer
Postat av: moa

åh ne, var har hänt med osku? :(

2012-04-12 @ 23:37:36
URL: http://moawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0