guldvärt

fredag är typ över redan... trött som faaaan.
jobbade bara till 12 idag, skönt + att de ännu varit så bra väder idag. for med lina å hämta hennes as snygga balklänning, inte är det länge kvar inte. bestämde mig för att fara hem å äta lunch sen blev det en timmes promenad med solarium på det! slängde lina sen till jobbet, så legat bara hemma och glott pretty little liars, heelt besatt!!
betty plocka upp mig så har vi varit på äventyr, och ätit på bigsmile å delade på en liten sambo :) gottgott.
hängt på station och spelat yatzy.


otroligt gulligt när man kommer hem så har man en överasskning i rummet, johan å sussi ska övernatta i mitt rum med mig hahaha. synd bara att dom har sparkat mig från min egna säng så jag får sova på luftmadrassen .. hahah.

Kommentarer
Postat av: m

hmm:( min pärla blir också 9 år i sommar! tiden går fört

2012-04-14 @ 12:32:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0