the girls gone wild ye

oj sista dagen på lovet.. tagga skola.
hade en bra kväll igår, förfest hos lina innan själva förfesten började hos bettan. niiiice. vi försökte bli fulla med tremän spelet hujja vilket spel de är och dansande så att golvet sviktar
. haha. landade på sportbaren efter en tur med husbuss haha king. sedan blev de umpi å hem :) härligt. bra kväll.
mått som jag förtjänat idag, ätit bakismat med min käre bror, glott serier å chillat. innan jag landade hos bettan å anton på kaffe godis chips + dipp soffhäng i flera timmar, suttit på samma plats hela kvällen. MYYYSIIGT.
- glas halt där ute, panik. livrädd när jag körde hem. lever ju iallafall fortfarande så nu ska jag glo serie å sova. godnatt











<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0