but try and see my heart , cause i need you now

hallååjsan.
gjordes igår, var i skolan som vanligt.
for hem ett tag, sen till dennis :)
glodde senaste avsnittet av vampis. fyfan vad bra!
sen gjorde vi tacos , omnomnomnomnom
- hälsade på lina å jesper och där var även jenni&ante =)
- sedan for jag på kaffe hos mackan å dit kom även min bror.
- for hem, la i ricinolja, hoppade i bastun och gu vad skönt det var.
- kollade dh och försökte sova, men inte gick det....
lagomt less jag blir, hur mycket jag än försöker varva ner..
något står inte rätt till!

trött är jag idag.
sitter i bibblan och är dö hungrig.
lång skoldag har jag också.



Kommentarer
Postat av: Li

hahahahahahahaha. jag dog just lite. vad fan har jag för läskig vit grej mellan mina ben?! BETTY?

2012-01-24 @ 13:58:07
Postat av: Anonym

hahahahaha jag har ingen aning va de kan vara ;)

2012-01-29 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0