måndag morgon

Lördag-
hoppade på skotern å mötte markus i riekkola.
så körde vi mot hankko , fiiiiint.
grillade med thilda å emil :) dom åkte sen mot stan
så drack jag kaffe med mackan å chillade ! =)
- körde till stan var överdrivet glad , när man äntligen fick
köra skoooter!

- hem och duscha, fixade mig, for till betty och började
smådricka lite medans hon fixade sig. sedan traskade vi
till li och oskar. hade det super trevligt! =)
å full blev man.
var på sb hela kvällen och hade kul!
- somnade på johans soffa klhalv9 på morgonen så nog har
jag allt haft en lyckad kväll ! :D

Söndag - gjorde inte ett skit, var full när jag vaknade...
hade huvudvärk hela dagen. for hem ett tag.
anna plocka upp mig satt vi hos kalle ett tag,
for till nikkala till korppi , fläskfilen var på marinering
och sen for vi ett gäng till hamnen och grilla!
ännu en lyckad bakis dag =)

hejdååå

Kommentarer
Postat av: mikaela

Snygg ! )

2012-01-26 @ 10:17:15
URL: http://mikaelawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0