när du står på toppen och tittar ner och det är ljust vart än du ser, när du har vunnit, kom ihåg mig då


tjatjaaa.
igår var jag på bodybalance och det satt som perfekt
för min träningsverk, den har avtagit lite :)

bodyb. det är jävligt krävande och du tränar
styrkan, balansen och rörligheten
. man får en jävligt bra känsla
efteråt!!


nå sen då, for hem och duscha å så for jag till min bror å hälsa på
så kokade han ihop makaroner och köttfärssås
, satt fint i kistan.
som efterrätt åt vi glass (som jag å kenny köpt till bunkern för länge sen)
och så drack vi kaffe =)

- for sen me dennis till thilda å emil och kika hur det såg ut i
deras nya lägga, myysigt :)

å vet ni hur skönt det känns med HELG! FREDAG. sköööööööönt.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0