No real reason to accept the way things have changed


då var det ett nytt år igen!! känns faktist otroligt skönt! hoppas att detta år blir
ett otroligt bra år!

vad ska man säga om detta år!
-jag kan väl börja med att det året som varit har nog varit mitt
party år om man säger så.
.. okej har väl festat en hel del i tidigare år.
men det här året tar nog allt!! herregud
. jag är ung en gång och jag
tycker att en människa ska få leva de fullt ut! man kan också bli vuxen på
det hela men först ska man bara få leva å ha roligt så länge det går!
de har nog varit mitt motto för året.

- har skaffat mig många nya vänner, såna som jag verkligen hatat
tidigare eller hatat å hatat .. ogillat starkt! men man dömer ju alltid
före man lär känna nya människor antar jag,
det ingår ju i livet.
men måste bara få säga att dessa människor är fina människor :)
älskar alla mina fina vänner !

- motgångar har det funnits så de räcker om, men de har inte varit
så där otroligt farligt men nog finns de lagomt med problem. men lika
att släppa allt för att de kommer nya problem till morgondagen!

- rest har jag hunnit göra! varit med min underbara vän lina till
thailand å bara njutit av livet! =)
har även varit med station
till stockholm över helgen men det var en rolig resa !

- har även hunnit kugga både teori och uppkörning... blaisko.

- och har även kvar min fina pojkvän ! fast vi inte umgås lika
mycket nå mer så vet vi båda vad vi vill :) älskar honom,
han är fin, och han förstår mig på alla sätt!


nä nu orkar jag inte ta upp nå mer, själva nyårsfirandet
så var vi först hos dennis mor och käka middag och hade trevligt

sen så for jag mackan å d.m till nikkala (angelica å john)
väldaaans trevligt vi hade med enmassa folk! hamnade till stan
och ja ångrar att man ens for till stan. krogen på nyår är överskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0