ojojoj

vilken bra fredag jag har haft idag!
oj lördag också... haha.


lina plocka upp mig vid 11, hämtade olof.
gasade till kalix efter lite förseningar, plockade upp bettan
så käka vi på nå "kinesikt" resturang i kalix jävligt gotttt!
- gasade återigen till pite, blev inlåsta i ett parkeringshus.
och ja sedan till balklänningarna, ojoj så mycket fint de finns..
men alla kom hem tomhänta, men vi får se vi får se.

- åkte till stadet , käkade en korv på shell å sen
for jag å bettan till thilda å emil :) trevlans.
- mackan plocka upp mig så satt vi hos angelica och john =)
snackade, kollat lite film, hämtat turkinpippuri och
suttit å käkat å haft matkoma där
:)
bra feeling.

nu ska jag sova. imorgon ska jag köra skoter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0