this is what i feel.


en väldigt fin låt. är nog nästan kär i en låt.. hahaha

Annars då, hade håltimma idag, for till lina och drack kaffe och tog
en liten promenad med hundarna :)

- hade sen 2 lektioner, fick tillbaka provet och 1 poäng ifrån vg
nå får göra bättre på andra proven.

allting känns som upp och ner. det känns som att jag först
nu börjar förstå hur saker och ting är på riktigt. mitt själva jag har jag
nog inte varit riktigt, tror det är fler som håller med mig.
men det är som de är, finns inte så mycket att göra åt de längre
förutom att ta tag i saker, mitt liv, ja allt. ber hemskt mycket om ursäkt.


nä ska ta och promenera med hunden, rensa skallen.
sen kl7 fara på Sh'bam , nån ny grej på everybody. måste testas.
ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0