i have a feeling that i'm like poison in your mouth





det har blivit nå lagg me sista bilden... skumt.

jäävligt fin dag ute om inte annat. å skrattat ihjäl sig har man gjort.. hoho.
annars igår då, bastade å sen for vi till pallis, var inte alls sugen
på att fara ut,
stod ett tag utanför sportbaren men sen åkte jag till
umppi å sen har jag betty å fredde dansat ihjäl oss cirkus 3timmar typ :D


söndag idag. sportlov, det är fint som fan
. johan å sussi har kommit
hit hem och väckt mig så for vi och storhandla på ica,
och ätit fin middag
till lunch - potatisgratäng, lövbiff, grönpepparsås, kall bea sås + sallad.
mummmaaaa.
- nu ligger jag i sängen, väntar på att betty och anton kommer till
stan sen ska vi till seskis och mysa å äta familjepizza.

kiing dag. pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0