:-)








dagarna rusar förbi... 5dagar kvar så är de bal, eller ja nu fyra till och med. hojjjaaaa.
men har spenderat mina dagar på bra sätt, varit till luleå med betty på lördag, fick med mig enmassa småsaker som verkligen behövs, suttit i bilkö, lekt turist. som avslut på dagen öppnade vi de mousserande vinet i seskis och tog oss sedan på li´s 20års fest. försök med att bli full genom sprit tamponger och båldrickande.. slutade med illamående.
- haft en redovisning idag, jobbat till 4, åkt inlines i 45min och sedan solarium på det.
kollat green street hooliganes med b+a och suttit och pratat med linaaaa ett tag å nu ligger jag nerbäddad i sängen och imorgon väntar jobb.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0