share a rain coat in the wind, they got my back until the end

halllåååå.
låtsades igår att jag var bakis fast jag inte var det, käkade frasse mat med lina å jesper, chillade :) sen senare var jag på nå öde cruis i bushen, och till kvällsmat hämtades de familje leilani pizza... hehe.

hurtig som fan idag.haft en redovisning i skolan,sen jobbat till 4. handlat fort som fan ingredienser på ica och gjort tacos för att smälla i mig en, och för att lämna bilen på verksta för att sedan promenera till everybody för ett pass Sh'bam. yeei skönt!
hoppade på cykeln till station, traskade sen med lina å fanny till ripan, efter de robins verksta å hämta bilen.
för att sedan fara hem och dammsuga och plocka undan,för att sedan ta en liten cruis med anna och fredrik trevligt.
hoho. nu säger jag godnatt imorgon väntar jobb å skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0