we laugh until we think we'll die



nu är man trött och känns som att de är läggdags för mig. har jobbat idag typ 6-7h, varit på zumba sedan mötte jag upp lina på solariumet . skönt! for hem och duscha å käka sallad med tunn filead älgstek och sås, gotttiii och lite nyttigare också :-) suttit ett tag med johan och sussi och chillat. sen kollat ett litet tag bb med l&j och kollat när atlas blivit friserad. så sööööt
äh nu ger jag mig, imorgon blir det jobb nån enstaka timme , sen ska vi med klassen till kalle.k och grilla och senare till luleå med brudarna och kolla modeshow. yei hejdå

Kommentarer
Postat av: sussie

fan vad bruna ni är, ni liknar något... hmm... vare chokla eller bajs :D nä men aivan musta

2012-05-22 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0