19.novermber 2012

då vart de måndag igen och haft en rätt så bra helg endå, väldigt händelserik om inte annat. på lördag var de utgång eller först mysmiddag med finaste bettson blev några glas å shottar där sen satt vi hos thilda å emil nice. igår då mådde väl som jag förtjäna men inget hemskt men sliten bara..
Stigit upp vid halv8 idag kokat ägg färdigt och så fart till skolan på matte så nu blir de å plugga till provet på onsdaaag... suckkck, kommit hem å ätit go frullis som jag alltid äter. omnomnom och myst på under filten och glott senaste wampire diaries och nu kolla senaste walking dead och kl12 är de jobbz :)  nu ska jag fortsätta med mitt mysande puss å kramz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0