#arg #tjej #1993

så här är de skulle slänga i en lite ljusare färg i mitt barr innan thai så jag får de solblekt å fint där borta. men nej så vart de inte idag, utan nu är de mörkt igen.... helveteeeee alltså så arg jag är visst de är små problem men vem fan orkar hålla på fram å tillbaka , nå inte då jag iallafall. de vart ju inte värt å sitta å slinga håret helt själv 2ggr för att de nu ska bli mörkt. satan, orka gå runt i cirklar
 
annars har jag haft en fin ledig dag, vart på matte me lina, kaffe hos angelica, lunch med betty anton mackan, och sen vart på stan stan stan stan och hittade mig söta hellokitty party sockar. höhö och sen vart på bodypump.
love it, speciellt när du får öka vikter. orkar inte skriva uppstigning 0500 jobba från 06-10 sen 11-17 götttt lixom
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0