a million people in the place and you're the one, that gets me like hi my name is, whatever you call me

sådärja tagit mig an ett benpass och känns som att jag knappt orkar gå
eller nå sånt, omg! slängt i mig enmassa gofrulle som vanligt och får
knappt nog av dessa frukostar , vill bara ha morgon hela tiden så man
får äta äta äta frulle frukost . måste fan starta matblogg snart.
väntar på att dagen ska gå så att jag får fara och jobba 1630-2130 ! finit
har fått mig en ny byrå till mitt rum så nu är de som spikat riktigt fint blev de
måste lägga upp bild. när de inte ligger kläder överallt, hatar småplock blä
är nog inte den enda på jorden som hatar plockepinn.
okej nu ska jag dra vidare hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0